ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

НА ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

/Files/images/images (1).jpg

1. Ознайомитися із законодавством України, нормативно – правовими і розпорядчими документами державного й регіонального рівнів щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти та тимчасової організації освітнього процесу за дистанційною формою, зумовленої карантинними заходами та іншими надзвичайними обставинами.

2. Чітко дотримуватись розкладу занять, дзвінків, календарного планування (згідно з Освітньою програмою закладу) під час освітнього процесу на дистанційному навчанні.

3. Педагогічний працівник самостійно визначає режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих занять.

4. Обговорити з учнями алгоритм роботи:

- робота на платформах ZOOM, Google Classroom, онлайн сервісів LearningApps.org;

- якщо роботи, виконані учнями, надсилати їх на VIBER, Googlе Classroom або на e-mail вчителя.

5. Не перевантажувати учнів навчальним матеріалом та обсягом домашніх завдань.

6. Учитель, користуючись академічною свободою, самостійно обирає форми, методи і засоби дистанційного навчання. визначає форми роботи, враховуючи вікові особливості учнів.

7. Адміністрація закладу створила умови щодо проведення онлайн - уроків у класних кімнатах, кабінетах інформатики відповідно до графіка за умови дотримання всіх санітарних норм.

8. Для виконання лабораторних робіт з фізики, хімії, біології використовувати контент, розміщений на освітніх платформах.

9. З метою підготовки старшокласників до ДПА залучати їх до тематичних семінарів, онлайн-курсів тощо.

10. Оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за видами оцінювання, визначеними навчальними програмами, і відповідно до критеріїв, затверджених МОН України. Обов’язково вчасно інформувати про результати оцінювання учнів та їхніх батьків.

11. Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснювати відповідно до законодавства (у класному журналі). Обов’язково учні проходять формувальне, поточне, підсумкове оцінювання.

12. Для зменшення ризиків необ’єктивного оцінювання налаштувати опцію проходження тесту один раз, виконання завдання; встановити термін здачі тесту (самостійної чи контрольної роботи), повідомляти результати (у разі неавтоматизованої перевірки робіт) індивідуально після здачі робіт всіма учнями. За необхідності учитель може провести додаткове усне опитування учнів

за допомогою одного із засобів телефонного або відеозв'язку. Надавати перевагу використанню завдань з розгорнутою формою відповіді та завданням творчого характеру, які будуть стимулювати власну мисленнєву діяльність учня. Доцільно старшокласникам запропонувати різнорівневі завдання; надати учням можливість вибрати спосіб опанування матеріалу, реалізувати власну освітню траєкторію.

13. Організацію освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснювати з урахуванням принципу здоров´язбереження.

14. У ході дистанційного навчання враховувати не тільки предметну спрямованість, а й мотиваційний аспект навчання, вікові та психологічні особливості дітей.

15. При організації дистанційного навчання постійно забезпечувати своєчасний зворотній зв'язок учителя з учнем, що є важливим фактором засвоєння знань.

Кiлькiсть переглядiв: 45

Коментарi