ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ


/Files/images/images.jpg

ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Разом з дитиною складіть розпорядок дня, передбачивши перерви для відпочинку, прийому їжі та ігор з урахуванням особливостей і бажань.

2. Потенційні небезпеки: врахуйте основні проблеми, які виникають під час дистанційного навчання. Пам’ятайте, що будь – який вид навчання – вдома чи в закладі освіти- може бути ефективним. Головне – САМООРГАНІЗАЦІЯ.

3. Врахуйте рівні організованості дитини. Психологи виділяють чотири:

· перший – дитина виконує завдання лише з батьками;

· другий – самостійно виконує частину або все завдання, але потребує батьківського контролю;

· третій – дитина складає план роботи й виконує все домашнє завдання;

· четвертий – дитина не тільки робить завдання, а ще й самостійно вивчає додаткові матеріали.

4. Врахуйте біологічні ритми та працездатність: час активності людини та працездатність змінюються з огляду на її біологічний тип. «Жайворонки» активніші і продуктивніші вранці. «Сови» - у вечірні години. «Голуби» - не прив’язані до часу доби та біологічного годинника. Для них основну роль відіграє не час, коли лягти спати , а регулярність – звичка лягати в той самий час. Вона забезпечує якісний відпочинок і денну активність. ВІК І ГРАФІК НАВЧАННЯ

У середній школі підліткам фізично складно запам'ятовувати великий обсяг інформації. Через фізіологічні та гормональні зміни вони можуть бути розсіяними, швидко втомлюватися. Слід уникати перевтомлення.

У старшій школі має сформуватися самоконтроль. Завдання батьків - стежити, щоб дитина відпочивала і змінювала види діяльності.

Наприклад, 40хв. пасивно відпочивала, а потім виконувала будь – яку фізичну вправу. Режим привчає організм до певного робочого циклу. Дитина, яка працює за ним, ефективніше засвоює матеріал, а сам процес навчання для неї комфортніший та ефективніший.

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi